Happy New Year, 2013




Assalamualaikum. 
Its been a long time that im not bloggin'. And its so dusty right here :p And,(again and?) here we go. 

Yesterday, 31st Dec, 8 p.m 
  1. I went to ma sch to buy some books. 
  2. Listen to our Penolong Kanan Sch 'bout PMR's result. 
  3. We go to our form class for this year.
  4. Register our names. 
  5. Somethin' else like number 4 up there. 

Orang cakap tahun baru, mulakan hidup baru. So, this is all 'bout CHANGING.

Antara benda yang berubah untuk tahun baru ni :
  1. Beberapa cikgu lain akan ajar aku (common letuw)
  2. A little bit proud because im gonna be 14. :p
  3. Tahun baru, pimple pun baru.
  4. End.
Now, 1st Jan, 1.47 a.m 
Aku berniat untuk berblog gila-gila tahun 2013. (cheh, ayat ko jah) Tapi, tak boleh kut nak buat macam tu sekali sebab ada kemungkinan aku masuk hostel. Huargh! Terpenjara moks.


Kemungkinan akan terbatallah niat tu. Eh! Lagi nak cakap apa ea? Hah! Sempena tahun baru aku pakai lagu yang happening lah tok menaekkan semangat untuk mengejar impian. ~ And for the last but not leastttt, doakan aku untuk jadi anak yang baik. *tiba-tiba*

Sudah menjadi kebiasaan aku akan bagi entry ciput. 
Daripada:    Sayang,iols
Maaf dengan penggunaan perkataan aku kepada yang lebih tua dan juga yang muda.

2 comments:

No harsh words and feel free drop your comment here.